lördag 2 april 2011

Vår:)

Tjena tjena allihopa!

Idag kändes det verkligen att våren är på väg det är rätt så varmt och soligt här i Malmö och på torget jag bor vid så är det fullt på uteserveringarna. Det är väldigt roligt att våren är på väg enligt mig (ni tycker säkert samma sak). Idag har jag handlat en vårjacka också så det blir ännu mer vårkänsla. Jag har fixat ett nytt pass idag också. Jag ska nämligen till Japan i slutet av maj. Eller jag ska nog inte säga att jag SKA dit för det är ju lite si och så med kärnkraftverket och sånt där, men resan blir nog av ändå. En nackdel med solen är att jag måste skruva upp ljusstyrkan på min mobil för annars ser jag inte någonting om jag är ute men ju starkare ljusstyrkan är desto kortare håller batteriet på min mobil och i.o.m att det redan bara räcker max en dag så lär det inte bli så mycket bättre nu. Batteritiden måste vara den största nackdelen med smartphones och den måste bli bättre! Just lyssnar jag på mina "starade" låtar i spotify och pillar med mobilen (vill ni veta vilken musik jag lyssnar på så checka den här listan). Men nu ska jag pilla färdigt min homescreen på telefonen (jag tänkte lägga upp den här sen) och ni får ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar