måndag 11 april 2011

I'm back!


Tjena tjena!
Har inte bloggat på hela veckan nu, för att jag har gjort en massa annat och inte haft tid om man säger så. Är ledsen om någon hade sett fram emot fler inlägg men det kom inga. I vilket fall som helst så skrev jag i mitt förra inlägg att jag skulle blogga om min "homescreen" på min telefon. Och här är den:


Så för er som vill ha det så här snyggt så gör man så här:
  1. Appar och widgets: jag använder Launcher Pro som launcher (hemskärms ersättning) och de widgets jag använder är: Oneseven och Battstatt. Klockan är från SE X10 och just nu hittar jag inte den men komentera om du vill ha den så letar jag upp den.
  2. Ikoner: ikonerna jag använder hittar du här, du måste dock ha varit medlem på swedroid i minst en månad för att få tillgång till alla hennes otroligt snygga ikoner. Ikonerna jag använder heter i alla fall madBWCircle
Det var nog det lite avancerade och jag tror ni klarar resten själv. Har ni några frågor så finns kommentarerna till för det.

Jag ska försöka blogga den här veckan så see ya soon!

2 kommentarer:

  1. Och vilken bakgrundsbild är det? Finns den i 480x800?

    SvaraRadera
  2. Bakgrunden finns antingen på zedge eller i min telefon och ja den är 480 x 800

    SvaraRadera