fredag 1 april 2011

Sjuk idag igen

Tjena

Sitter och spelar lite Raze och funderar på om jag ska se någon film. Är sjuk idag precis som igår och i förgår:( Lite roligt med 1:a april idag, det roligaste är nog ändå allt i tidningarna men det här var nog bäst ändå. Får se om min mamma hittar på något senare idag. Ett jobbigt aprilskämt jag blev utsatt för var att en kompis skickade ett mejl till mej med "några roliga sidor" så jag kollade på sidorna och de första 3 var inte fejkade men den 4:e var fejkad och jag hamnade på en sida där Rebecka Blacks låt friday spelades upp och man behövde klicka väldigt många gånger på en pop-up ruta innan man kunde klicka bort sidan... För er som inte har hört låten så kan jag inte rekommendera att ny lyssnar på den för det är en VÄLDIGT dålig låt! Men ni får ha det bra och lura så många som möjligt och bli inte lurade :p

1 kommentar: